lørdag 30. januar 2016

Litt vår følelse inne

Heisann !!

Da har heldigvis snøen og kulda 
forsvunnet.
Men i dag har vi fått noen
skikkelige snø/ haggelbyger, så det 
er nok ikke slutt på vinteren
enda:)





Men litt sol fikk vi besøk av heldigvis.
Tenk at nå er vi heldigvis snart
kommet til februar.





Den rosa ildtoppen lyser opp i stua. 
En praktisk blomst som ikke trenger så 
mye vann.





Orkideer er også en fantastisk enkel
og villig plante.
De har jo bare så utrolig vakre blomster!:)





Et detajbilde.





Det første jeg ser etter i blomsterbutikkene
når jula er over er disse
nydelige Perleblomstene.





Liker så godt den nydelige lyseblå fargen.





De fleste løkplantene jeg kjøper
pynter jeg med på kjøkkenet.











Her har jeg brukt en nistepakke pose
fra Kremmerhuset som
potte:)





Deilig med lyse farger på kjøkkenet:)























En liten titt inn i stua 
som ikke har forandret seg mye.
Har jo lyst på en hjørnesofa og et nytt litt
lysere gulv.
Vi får se hva som skjer i løpet av våren:)





Det hjelper av og til å bare bytte
rundt på noen lysestaker og annet stæsj:)





Den gamle vinballongen som jeg har i stua
ble en fin bakgrunn for 
Perleblomstene:)





Et nærbilde av den rosa ildtoppen.





Kjøkkenet har blitt favoritt rommet
for bilder. 
Etter at jeg malte de brune flisene 
vi hadde på gulvet helt lyse grå er det bare
gøy å ta bilder der.






Noen løkplanter har fått plass i ei 
trekasse på kjøkkenøya.






Noen Narsisser og Perleblomster
vil snart blomstre og pynte
opp på kjøkkenet.





Denne morteren i sort marmor
var jeg så heldig å få
av eldstedatteren til jul:)





Det smaker jo mye bedre når
man har knust helt 
krydder selv.





Dette sorte grovstrikkede håndkleet
fikk jeg av yngstedatteren.





Da vil jeg få ønske dere alle
ei ny fin uke!!

Klem Reidunn









4 kommentarer:

  1. Så fine bilder!
    Vårlige blomster,det liker vi.
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Dịch vụ Phà Cổng Vàng cung cấp dịch vụ vận chuyển đường thủy giữa trung tâm San Francisco (khởi hành tại Tòa nhà Phà) ve may bay di hawaii đến một số cộng đồng lân cận, bao gồm Sausalito, Tiburon và Larkspur. Giá vé một chiều thay đổi tùy theo điểm đến, nhưng chúng thường bắt đầu từ $ 11 cho vé người lớn.

    Dịch vụ phà giữa San Francisco và một số thị trấn lân cận (bao gồm Đảo Angel và Oakland) cũng được cung cấp bởi Blue & Gold Fleet. Giá vé một chiều dao động từ $ 6,60 đến $ 13,80, tùy thuộc vào điểm đến https://vemaybaydimy.org.vn/ . Blue & Gold Fleet, cùng với một số công ty khác , cũng cung cấp các chuyến du ngoạn trên biển nếu bạn đang tìm kiếm một chuyến đi được tường thuật dọc theo vịnh.

    SvarSlett