torsdag 5. mars 2015

Nymalt kjøkkengulv

Hei på dere !!
 
 
Jeg har lenge gått med planer om å
gjøre noe med kjøkkengulvet.
Ville ha det lysere og
derfor tok jeg meg selv i nakken og
begynte rett og slett å male
på flisene.
 
 
 
 
 
Slik så gulvet ut før.
 
 
 
 
 
Slik ser det ut nå :)
Jeg er veldig fornøyd med å få
et lyst gulv.
Fargen heter : " Demring"
 
 
 
 
 
Mulig jeg kommer til å ha et teppe under
bordet.
Det er der det blir mest slitasje av
stoler som beveges hele
tiden.
 
 
 
 
 
Det er helt utrolig hvor mye et gulv
har å si for lyset i et rom!
 
 
 
 
 
Den gamle tre krakken har
jeg pusset ned litt.
Den hadde en del maleflekker på
seg og nå fikk den en
finere patina i treet.
 
 
 
 
 
Nå kommer krakken bedre fram
etter at gulvet ble grått:)
 
 
 
 
 
Den er også fin å bruke til detaljbilder:)
 
 
 
 
 
Skal det være en stor kopp te ?
 
 
 
 
 
Det ser ut som om oliventreet
også ble glad for å
få det litt lysere rundt seg:)
 
 
 
 
 
Kurvstolen kom også mye
bedre fram med
det lyse gulvet !!
 
 
 
 
 
I denne stolen bytter jeg ofte på
putene.
De er med på å forandre rommet
ganske så enkelt.
 
 
 
 
 
Har flyttet litt rundt
på ting og tang :)
 
 
 
 
 
Vivendel kvistene har blitt
grønnere :)
 
 
 
 
 
Måtte ta et bilde av de på
krakken også :)
 
 
 
 
 
Da vil jeg få ønske dere en fin kveld
og ei god helg !!:)

Klem fra Reidunn
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble med det lyse gulvet, nydelig!
    Ja, det er sikkert lurt med teppe under spisegruppen......
    Ha en fin ukeslutt.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Det ble knallfint ♡
    For et lekkert kjøkken!!
    Og nydelige detaljbilder med den fine krakken, den likte jeg godt :))

    Ha en fin fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Oj vilken skillnad! Härligt! Ljust och fräscht verkligen...
    Alltid lika kul att kika in till dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett