søndag 14. desember 2014

Tredje søndag i advent

Heisann!!
 
 
I dag har vi feiret bursdag til eldste
dattera i Kristiansand:)
Vi koste oss med en deilig middag på restaurant.
Er det noe som er deiligere enn å
komme til dekket bord?
 
Selv om det både blåste og regnet så koste vi
oss i de julepyntede gatene.
Vi fikk også med oss det berømte lysshowet
som vises på veggen til en stor bygning
på torget.
Helt utrolig hvordan de får det til.
Det blir liksom liv i bygningen. Alt fra reinsdyr som
flyr forbi til å plutselig bli et pepperkakehus.
Anbefales dersom du er i Kristiansand
om kvelden:)
 
 
 
 
 
I dag ble det litt ekstra stas for meg:)
Jeg var ukens boligblogger i søndagens VG!!
Det er lov å være litt stolt:)
 
 
 
 
 
I helga har jeg også kost meg med å pakke
inn litt julegaver.
Denne flotte gaveeska ser ut som marmor :)
 
 
 
 
 
 
Den får du dersom du skal handle julegaver
hos Vero Moda :)
 
 
 
 
 
Det har ikke vært så enkelt å ta bilder i det
været vi har hatt i desember.
Men vi hadde deilig vær et par dager
i denne uka og da knipset jeg
maaange bilder:)
 
 
 
 
 
Ting blir stadig flyttet litt rundt.
Plutselig ser jeg andre
muligheter og må prøve det ut:)
Flere som kjenner seg igjen?
 
 
 
 
 
De røde papirstjernene som jeg brettet for en stund
siden er fine å bruke til detaljbilder:)
 
 
 
 
 
Er så glad i den gamle marmortoppen jeg fant i
det huset vi pusset opp for salg.
Den står så fint på kjøkkenbenken  og her
bytter jeg stadig ut dekoren:)
 
 
 
 
 
Store glasskrukker er geniale å bruke som en
slags ramme.
Her har jeg brukt ei side fra et interiørblad
og rett og slett lagt oppi.
 
 
 
 
 
Dette ble litt stilig synes jeg.
Får nesten en 3D effekt!!
 
 
 
 
 
Her er en litt mer julete variant:)
 
 
Da vil jeg få ønske dere alle ei fin ny uke!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. danke für die schönen bilder und inspirationen, liebe grüße von angie

    SvarSlett
  2. Det var et veldig godt tips du deler med oss!!!!
    Så fine bilder du har tatt!
    Ikke lett å knipse bilder i desembermørke!
    Det er så mye jeg har lyst til å ta bilde av, men bildene blir mørke og kornete....
    Tenk siste hele uken, før selve juleuken!
    Skulle gjerne hatt et ekstra par armer og ben denne uka!

    Så gøy å få sitt eget på trykk. Du har all grunn til å være stolt!!!

    I kveld venter jeg gode venninner på førjulskos.
    Men en del må gjøres, før jeg kan stå i døren med gløgg og ønske velkommen!!!

    Ha en fin mandag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. alltid så masse lurt hos søte deg<3
    gratulerer med den eldste
    kos deg
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  4. Så flott tips :) og gratulerer med ukens blogger i VG. Synd jeg ikke fikk med meg den avisen.

    Gratulerer med vel overstått med datteren sin dag :)

    Ønsker deg en riktig God Jul- kos deg :)

    Juleklemmer fra Monica

    SvarSlett