lørdag 6. desember 2014

Litt julebakst og andre juledufter

Hei på dere!!
 
 
Ååå nå har vi sett sola i hele 3 dager!!
Når vi ikke har snø i desember
er det så utrolig deilig å få se litt av sola:)
 
 
 
 
 
Da blir man også i bedre humør til å ta fatt
på diverse julesysler.
 
 
 
 
 
Disse herlighetene må jeg bare bake hver jul.
Kjært barn har jo ofte mange
navn:)
Konfektkaker eller måkelort er vel noen
av navnene her på Sørlandet.
 
 
 
 
 
Nå håper jeg den store boksen med kaker varer
helt til jul!!
( De smaker jo best før jul )
 
 
 
 
 
Deilige og velduftende svibler er kommet i hus.
Det er så fantastisk å kjenne den
nydelige duften som
sprer seg rundt i huset!!
 
 
 
 
 
De varer nok ikke til jul så jeg må
nok ha et aldri så lite påfyll snart:)
 
 
 
 
 
En enkel adventstake ble til på kjøkkenet.
Ei gammel brødform med 4
kubbelys.
 
 
 
 
 
I ganga er det blitt litt julestemning med noen
røde og hvitstripete puter.
 
 
 
 
 
Et par julesokker jeg har sydd for noen år siden
har fått plass på min egenproduserte
knaggrekke.
 
 
 
 
 
Et detaljbilde...
 
 
 
 
 
Da håper jeg at dere koser dere i denne herlige
førjulstida.
Jeg er ikke så flink til å komme innom dere
andre. Beklager det.
Grunnen til det er at det tar så utrolig lang tid å
få opp bilder på bloggene deres.
Nettet er dårlig til tider.
Men det fungerer mye bedre på telefonen da den krever
nok mindre kapasitet. Derfor er jeg blitt
veldig aktiv på IG og der finner
dere meg hver dag på reidunnkri.
 
Ha ei fortsatt fin helg!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. danke für die zuckersüßen bilder!!! einen schönen nikolaus und 2. advent wünscht angie

    SvarSlett
  2. Så herlig stemning:)
    Julen er herlig, og jepp, julekakene smaker myyye bedre i tiden før jul, så ingenting og vente med :)

    SvarSlett
  3. Så härliga bilder..blir så glad när jag kikar in hos dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett