tirsdag 9. desember 2014

Litt av juletrepynten min

Hei og hå!!
 
 
Nå er det bare ca 2 uker til selveste dagen !!
Det går jo like fort hvert år
men noe særlig julestemning ute er det ikke.
Akkurat nå er det begynt å blåse
og regne ganske så kraftig.
 
 
 
 
 
Men inne er det ikke problem med å skape litt
julestemning:)
 
 
 
 
 
Fugler er et must på juletreet!!
Husker at vi hadde noen flotte fugler som jeg
beundret i toppen av juletreet da jeg
var liten.
Gode minner:)
 
 
 
 
 
Når det gjelder gode tips til julepynting
er det bare å ta en titt i alle
de flotte interiørbladene, instagram og
de flotte bloggene.
 
 
 
 
 
Jeg er veldig glad i pynte med hvitt på
juletreet.
 
 
 
 
 
Men jeg må også ha litt farger.
Lilla er en farge jeg liker veldig godt:)
 
 
 
 
 
Denne synes jeg er så herlig.
 
 
 
 
 
Lilla og hvitt er en fin kombinasjon.
 
 
 
 
 
Ulike kuler som er sølvfarget har jeg
en god del av.
Nå har dere sett hvilken fargepalett jeg skal
pryde juletreet med i år !!:)
 
Nei nå blåser det en god del her. Må nok kle meg godt
og ta en tur ned til brygga.
Viktig å sjekke at båten min ligger greit:)
 
Ha en superfin kveld!!
Klem fra Reidunn
 

3 kommentarer:

  1. Ja fugler er flott både på juletreet og ellers, nydelige kuler du viser også. Her har det også begynt skikkelig, synes det er veldig koselig bare alt av båter og sånn er sikra.
    obs! i dag så jeg store spirer på snøklokkene, fortsetter mildværet har jeg snøklokker til nyttår,(vet ikke om æ liå de....)
    Ha en fin kveld i ruskeværet.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. danke für die tollen bilder!!! liebe grüße von angie

    SvarSlett
  3. Jättefina kulor! Lila och vitt är vackert…jag har inte bestämt riktigt än hur min gran ska se ut i år, vi får se! Alltid lika kul att kika in till dig…
    Ha en fortsatt skön vecka i mörka december!
    Kram Titti

    SvarSlett