tirsdag 5. august 2014

Litt nytt på kjøkkenet

Hei på dere!!
 
 
Hver sommer tar vi oss en båttur eller
to til Lillesand .
I år var det noe galt med motoren til
den gamle tresnekka men fikk
fikset det utpå sommeren.
 
Da tar damene seg en shoppingrunde
mens herrene finner
nærmeste uterestaurant og nyter livet:)
 
 
 
 
 
Fine krus var noe jeg absolutt trengte!
Har en del fra før men de er
blitt så stygge inni.
 
 
 
 
 
Disse krusene er utrolig gode å holde i!!
Det er ikke så mange menn som
er så glad i å få servert kaffe
i en kaffekopp med liten hank:)
 
 
 
 
 
Krusene er fra Enjoy Design og er kjøpt
hos Tante Fina i Lillesand.
Er du innom denne byen en gang er
den virkelig verd et besøk:)
 
 
 
 
 
Disse tøffe boksene kjenner dere nok
igjen fra huset vi pusset opp:)
Nå kan jeg endelig pynte opp med de hos meg selv!
De har jeg kjøpt hos Hansen & Co i
Kristiansand.
( min favorittby!!)
 
 
Noen av dere har vel begynt å jobbe igjen
etter en fantastisk sommer her
i landet.
Det er alltid godt å komme inn i litt faste
rutiner igjen:)
 
Ønsker dere alle ei fin ny uke!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Kjempe flotte krus :) Nydelig den fargen :) Her er jeg i gang med 2 jobb uke, hjemme maler jeg for livet, og gleder meg til å bli ferdig med gjerde prosjektet som aldri tar slutt, heldigvis har min snille mamma kommet til for å hjelpe å male rekkverket på platten vår :) Har hatt en blogg ferie jeg også, frister ikke sitte inne når det har vært så fint sommer vær :) Fin tirsdag til deg :)

    SvarSlett
  2. Krusene var fine, herlig fasong :) Jeg nyter min ferie enda, har akkurat begyndt på andre uka. Nyt :)
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!!
    Alltid gøy med shopping, og noe nytt til huset!!!
    Jeg kjøpte masse fint i Danmark i sommer.
    Skal vise det frem etterhvert!!!
    Krusene var veldig fine, og nydelig farge!!!
    Jeg har hatt fri noen dager nå. Skal jobbe tre dager og ha fri 5 dager!!!
    Da begynner ungene på skolen igjen.
    Og hverdagen er her. Litt deilig det også,
    men i dag har jeg kosa meg på stranda og bada i nydelig vann.
    Kan godt ha det sånn noen dager til altså!

    Ha en fin kveld! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Mycket snyggt! Gillar verkligen färgerna på muggarna...
    Ha en fortsatt skön vecka!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  5. Slike kopper kunne jeg virkelig tenkt meg- flotte både i farge og form :)

    Håper de fikk fikset motoren greit :)


    Ønsker deg fine dager

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Herlig med sånne turer! Selv fikk jeg båtskyss fra Tromøya til Arendal, i stedet for bil, mye koseligere. Mitt motto er: Det er alltid plass til en kopp til......
    Håper du nyter disse fine sommerdagene.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. Herlige kopper og skjønn farge! Det gjør seg med nye kopper av og til, favorittkrusene blir jo brukt en del og da må de byttes ut av og til, hi,hi :) koser meg i sola på verandaen nå, regn i to dager ble et sjokk etter så mange uker med sol, men nå er det godvær igjen :) ferien er over for denne gang men helgene kan nytes og denne helga blir det tur til kysten og hytta vår. Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett