torsdag 14. august 2014

Høstfarger i interiøret

Hei på dere!!
 
 
Da uværet kom til Sørlandet, fikk jeg
plutselig et behov for litt
høstfarger i stua:)
 
Vet at det ikke er riktig høst enda og
gleder meg til noen fine soldager
ute på terrassen dersom
sola skulle
komme!!
 
 
 
 
 
Jeg har en god del stoffer liggende og
da var det bare opp på
sy rommet for å lete:)
Der fant jeg et helt perfekt stoff i okergul farge!
 
 
 
 
 
Her ser dere et nærbilde.
Fargen er mer gul enn den vises på bildet.
Dette er egentlig baksiden på et
stoff som har en imitert
skinnoverflate:)
 
 
 
 
 
Et genialt stoff for nå kan jeg bruke
begge sidene på putene
for å forandre uttrykket:)
 
 
 
 
 
Store grønne planter er med på å
skape en lun stemning!
 
 
 
 
 
Bøker er fint å bruke som dekor i
vinduskarmen:)
 
 
 
 
 
Måtte jo pynte med litt frukt også!
Dette fatet laget jeg for mange år siden av
pappmasje:)
 
 
 
 
 
Husker det var litt grisete å holde på med:)
Brukte et gammelt fat til å lage
samme form av.
 
 
 
 
 
Det er ikke så mye som skal til for å få
litt forandring:)
 
 
Da nærmer det seg helg igjen og nå
håper jeg at vi får noen
dager med litt
sol igjen!!:)
 
Ønsker dere en fin kveld!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Härliga höstfärger! Ja det är dags att börja få in lite mys hemma nu...du har gjort det så fint!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Flott og enkel forandring i stua di. Det skal ikke alltid så mye til, av og til gjelder det å tenke litt enkelt. Men vi får håpe at sommeren ikke har gitt seg helt.
    Forresten så var det utrolig flotte matter du har laget i innlegget under. Tenker nok at de forsvinner fort.
    Ønsker deg en flott helg!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Herlig med litt forandringer - og du er jo så flink til nettopp det og se og få til det lille ekstra :) En herlig harmoni er det hos deg.

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  4. Så lekre puter!!
    Flink du:)

    Deilig med høst altså, jeg elsker det ツ

    SvarSlett
  5. fint og koseligt hos deg
    elsker disse fargene
    flinke Reidunn
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Så flott det er hos deg! Ha en fin søndag!

    SvarSlett