fredag 25. juli 2014

Deilige sommerminner

Hei på dere!!
 
 
Nå går det meste i langsomt tempo:)
Nesten 30 grader på
land og 25 i sjøen så blir man rett
og slett både doven
og litt sløv:)
 
 
 
 
 
Da er vi jo heldige som bor ved sjøen
og kan ta båten ut til de
ytterste holmer!!
 
 
 
 
 
Utrolig at det er noe som gror
i disse tørre tider:)
Vakkert er det med flotte svaberg som
er kledd med grå og okerfarget mose!!
 
 
 
 
 
Det er alltid så koselig når Tjelden kommer
på stranda:)
Her er det ei stolt mor ( høyre) sammen
med barnet sitt.
 
 
 
 
 
Her ser det ut som om ho mor
kommer med en godbit
i nebbet.
Det er så flott å studere de når vi sitter
på brygga:)
 
 
 
 
 
Blomstene trives i sommervarmen.
Men de må vannes 2 ganger om dagen for
å holde seg fine:)
 
 
 
 
 
Sjekteturer til Lillesand
hører med om sommeren. Her har
vi plassert et oliventre om bord. Har funnet
ut at de oliventrærne som står på
brygga hver sommer er de
som blir finest!!
 
 
 
 
 
Sjarmerende med trebåt:)
 
 
 
 
 
Jeg blir alltid så glad hver gang jeg ser
en seilbåt med seila oppe!!
Det er bare så altfor mange som kjører med
motor selv om det er god seilvind.
 
 
 
 
 
Det ser ut som om det fine været skal fortsette.
Vi hadde nok trengt litt regn:)
Til de som har fulgt meg en stund så kan
jeg fortelle at huset vi pusset
for salg er SOLGT!!
Deilig å slippe å tenke på det mer:)
 
Da vil jeg ønske dere en fortsatt
fin og solrik
SOMMER:)
 
Klem fra Reidunn

7 kommentarer:

  1. Hei, Reidunn. :) det er helt fantastisk dette sommer været vi har. Tror ikke jeg kan huske at havet har vært så varmt, å nå får vi virkelig bruke alle fine strender vi har på Karmøy; );) hi bader dag og kveld.
    Du har et nydelig knippe med sommer bilder der. Flink! !!!;) ønsker deg ei fin helg og sommer. Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Heisann sveisann
    For noen idylliske sommerbilder,synes jeg hører båten puter i vei tjelden som gneller og lukten av sjø.Ja det er sommer det!!!!!
    Må nok ha oss en tur utpå vi og i dag :)
    Du snakker om at det er så mange som ikke bruker seilene....jeg nevner at jeg synes det er utrolig mange båter som ikke blir brukt nesten jeg!Bryggenevlogger fulle av båter nesten på flotte dager!Hva gjør alle???Bare en tanke ;)
    Så gøy med oliventrær ombord da,artig idé!Hvorfor ikke!!!!Prøver oliventrær for første gang i år,står ute og koser seg der ser det ut til...enda ;)
    Det blir vel vinteren som blir utfordringen? (Inne)
    Gratulerer med solgt hus,noen er heldige som fikk seg et fantastisk hus fra dere!!!!!Godt å få det unna nå som dere var i mål,velfortjent!!!!
    Nyt sommeren videre Reidunn!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. hallo hallo søta:)
    ja for en sommer
    herlige bilder du viser
    gratulerer med hus salget
    tenker salget var lett
    kos dere
    klem Eli:)

    SvarSlett
  4. Heiii Reidunn

    Nå er det lenge siden jeg var på besøk her :)
    Gratulerer med salget, kan tenke meg det er deilig å være ferdig :) Well done ♥♥

    Nydelige bilder! Du bor fantastisk til :)

    Gode sommer klemmer!

    Bente

    SvarSlett
  5. Takk for sist! Ja, du verden for et vær vi har hatt!!! Omslag på gang, det skal bli deilig....... Gratulerer med solgt hus, tenker du er letta! Ønsker deg fortsatt fine dager!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  6. Det er og har vært en helt utrolig nydelig sommer :) Litt lettere luft i dag og vind- var i grunnen greit så jeg fikk tatt en runde rundt i beddene- var en del som måtte klippes og slikt. Jammen er det mye jobb med hage og vanning tar tid !

    Gratulerer med hus salget- godt det er gjort :)

    Fortsatt god sommer

    Sommerklemmer fra Monica

    SvarSlett
  7. danke für die wunderschönen bilder, angie

    SvarSlett