tirsdag 24. juni 2014

Deilige jordbær

Hei og hå!!
 
 
Denne sommeren har alt eksplodert!
Vi fikk sommer veldig tidlig og derfor er jo det
meste i hagen i full flor!!
Jeg begynte å bli litt bekymret over at vi har hatt
ca. 1 mnd. uten regn.
Men i går på selveste St. Hans regnet det
skikkelig. I dag fikk vi også besøk
av Tor med hammeren:)
Heldigvis fikk vi ikke besøk av de utrolig
store skypumpene dere sikkert har sett
på nyhetene:)
 
 
 
 
 
Men etter tordenværet var over ble det bare et
helt fantastisk vær!!
Mannen kom hjem med 2 kasser med flotte
jordbær:)
 
 
 
 
 
Måtte sikre meg noen bær til vinteren:)
I år begynte de å selge jordbær
3 uker før det som er
normalt!!
 
 
 
 
 
I går hadde jeg mitt aller første møte med en blogger!!
Utrolig koselig å møte Signe
med bloggen Signes sammensurium :)
 
Vi har noen planer sammen for ei helg
i sommer. Jeg skal fortelle
litt mer om når og hvor
senere:)
 
 
 
 
 
Det er ikke det minste kjedelig å rense jordbær
når man kan sitte ute i et drømmevær
med de deiligste dufter av
lavendel og lyden av alle de søte humlene:)
 
 
 
 
 
Nå håper jeg at dere alle har fått litt fint
sommervær:)
Vi nyter det her så lenge det varer!
Ønsker dere en fortsatt fin
sommer!!
 
Klem fra Reidunn
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jeg visste det... Det var bare å ta turen innom deg så fikk jeg varmen i en frossen kropp :o) Nydelige sommerbilder, kan nesten kjenne duften av lavendel. Nå meldes det heldigvis litt bedre vær her nord også, det er nesten litt slitsom når det skal være grått og tungt i flere uker på rad, men jeg er like optimistisk i år som i fjor :o) Nå skal datteren min og jeg snart på fotballcup til Østersund i Sverige, en hel uke med bare fotball og venninner, det blir gøy :o) Ha en herlig kveld og nyt sola! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Ja, det var koselig å treffe deg, nydelig bu! Vakre bilder hos deg, jeg er nesten litt misunnelig på dere som har fått litt regn, jeg ønsker det veldig.........
    Fortsatt fine sommerdager til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!!
    Nam, nam. Norske jordbær er nydelig!!!!

    Så koselig at du har truffet på Signe!
    Blir spennende å høre hva dere har på gang!!!

    Ha en fin dag, i nydelig sommervær.

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Nam! Deilig med jordbær! De så skikkelig fristende og gode ut ;-)

    Her tordner det i dag. Håper vi får fint vær når det gir seg også ;-)

    Så gøy å møte en bloggvenninne! Det hørtes veldig koselig ut!

    Ønsker deg en super junikveld! Kos deg masse!

    SvarSlett