tirsdag 18. mars 2014

Stilig spiseplass

Heisann!!
 
 
Nå begynner noen av rommene i huset
vi pusser opp for salg å
bli nesten ferdige!!
 
 
 
 
 
Det har jo klødd i fingrene mine lenge etter
å få litt møbler inn i huset:)
Men jeg er litt glad for at vi har hatt god tid på
oss til å bestemme oss for hva
vi skal ha:)
 
 
 
 
 
 
For dere som er nye på bloggen kan jeg vise hvordan kjøkkenet
så ut da vi overtok huset.
Som dere ser var det på tide med en oppgradering:)
 
 
 
 
 
 
Vi monterte et høyglanset kjøkken fra IKEA.
På gulvet har vi lagt eikeparkett som
er den samme vi har i stua.
Nå venter vi på elektriker som skal
montere kontakter og lys:)
 
 
 
 
 
 
Jeg har hatt problemer med å finne et kjøkkenbord
som passet inn på kjøkkenet.
Da kom mannen med en glup ide!!
Vi kjøpte rett og slett ei høyglanset plate på mål
som passet perfekt.
Den er montert i 90 cm høyde, festet med vinkler i veggen
og hviler på et stålbein.
Her kan det bli plass til 7 personer:)
Synes de barstolene er så lekre!!
 
 
 
 
 
Denne lampa er jeg utrolig fornøyd med!!!
Hvis dere ser på før bildet over så ser dere ei rød lampe.
Den har jeg rett og slett sprayet sort.
Ledningen var litt ødelagt men vi kjøpte en ny og litt
lenger slik at ledningen kan henge litt i bue:)
 
 
 
 
 
 
Det blir litt annen styling etterhvert.
Må ha litt grønne planter . Men jeg drøyer
det litt til det nærmer seg salget:)
 
 
 
 
 
 
 
Som dere ser så skinner sola så fint her.
Vi hadde et deilig vær på mandag og det gjør alt
så mye lystigere!!
 
I dag har jeg begynt å male trinnene i ståltrappa.
Det er en pirkejobb men den trappa
blir bare utrolig lekker når jeg blir ferdig.
Gleder meg til å vise bilder etterhvert:)
 
Da vil jeg takke dere alle for kjempekoselige
kommentarer!!
Gleder meg hver dag til å lese det dere skriver:)
 
Ha en fin kveld:)
 
God klem fra Reidunn

8 kommentarer:

  1. Jeg blir neste målløs over hvor flinke dere er,utrolig :)
    Skal det leies ut møblert ? Heldig er den som skal bo der iallefall med eller uten møbler ;)
    Lurt med den bord platen ♥ Du har en utrolig god smak ♥

    Du kan bli interiør designer ;)

    God klem Bente-mor

    SvarSlett
  2. LEKKERT
    JAMMEN JOBBER DERE PÅ
    BEUNDRER DERE VIRKELIG
    BLIR GØY Å SE TRAPPA JA
    NYT KVELDEN NÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei kjære Reidunn!
    Så utrolig flott dere gjør det,
    Skal si dere står på og er flinke......er nok mange som vil bo der!
    Trappen du har malt under her ble bare råflott.....

    Ha en fin fin uke.
    Take care:)

    God klem
    Camilla .

    SvarSlett
  4. Kjempeflinke dere er.....dette blir jo så fint og stilig!!!:) Den taklampa var jo helt råkul! Dere har virkelig stått på, å det kjekkeste er til slutt STYLINGEN!!!!:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Kjøkkenet har blitt lekkert, så flinke dere har vært. Gleder meg til å se resten :)
    Ønser deg en fin dag!
    Anette

    SvarSlett
  6. Kanonfint! Önskar dig en fortsatt fin vecka! Kram Anna

    SvarSlett
  7. Så utrulig flott og så den sjøutsikten,heilt nede med sjøen:)fantastisk!
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Så lekkert dere gjør det! Skal dere virkelig møblere hele huset? Dere gjør det bare så fint!!!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett