fredag 21. mars 2014

Ny spisestue

Hei på dere!!
 
 
Tenk det er fredag allerede!!
Dagene flyr jo avgårde og det er typisk på
denne tiden når det er så mye man
skal rekke gjennom:)
Har store planer om terrassevasking i dag.
Hellene utenfor har fått en mistenkelig grønnfarge
etter all den nedbøren vi har fått i vinter!!
 
 
 
 
 
Hva skulle vi gjort uten IKEA sier jeg bare!!
Vi har bare 10 min. kjøring så ligger
den der med et godt utvalg i
alle prisklasser.
Det aller beste er at man kan få møblene med en gang.
Jeg kan ikke tenke meg å måtte vente i
maaaange uker for en sofa f. eks.:)
 
 
 
 
 
 
Jeg har fundert lenge på hva slags bord som ville
passe i dette huset vi pusser opp.
Men det måtte ikke virke kaldt og en nordisk
stil følte jeg var det rette her.
Bordet er plassert slik at man har en fantastisk sjøutsikt
utenfor. Det som er vanlig når man bor slik er å
plassere gjestene slik at de får utsikten:)
 
 
 
 
 
 
Teppet er også fra IKEA og det ble prikken over i en synes
jeg. De hvite stolene har trekk som kan tas av
og andre farger kan også kjøpes:)
Jeg er ikke ferdig her med stylingen.
Må finne noe på veggene kanskje og diverse
grønne planter vil skape fine kontraster.
Men nå er det liksom så godt å kikke inn her hver dag
før jeg tar fatt på den pirkete trappemalingen:)
 
 
Da vil jeg ønske dere alle ei
GOD HELG !!
 
God klem fra Reidunn
 

8 kommentarer:

  1. Så flott :)
    Fine farger !
    Vi får IKEA her om et års tid , og gjett om jeg gleder meg !!!
    ha en flott helg !
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Å SÅ HELDIG
    TAR 1 BÅT OG 3 TIMER KJØRING...
    SÅ DET BLIR IKKJE SÅ OFTE
    FLOTTE BILDER
    FIN HELG TIL DEG OGSÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så lekkert Reidunn, både her og på kjøkkenet! Nå var det skikkelig koselig å titte innom deg igjen, etter en superhektisk uke er det godt med helg og tid til å slappe av. I dag har jeg hatt en skikkelig laffedag/kosedag og det er godt for å lade batteriene :o) Nå koser jeg meg med å titte innom bloggene, savner det når det blir for lang tid i mellom, det er nesten som å gå glipp av kaffen det, hi, hi. Ikea er supert ja, har akkurat meldt meg på lansering av ny PS kolleksjon 1. april i Trondheim, det blir spennende :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så heldige som har Ikea så nærme,her er nærmeste 2,5 time unna så blir sjelden me er der...nå var eg så heldig å få kjøpt ein brukt Ikeasofa til 500 kroner,hadde kosta 4000 meir å dratt å kjøpt ny så er storfornøyd:)
    Fine møbler du har fått kjøpt;)

    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. IKEA er ALLTID løsningen for meg! Hva skulle jeg gjort uten sier jeg bare..?!!!! ELSKER IKEA og alt som er så bra med dem. Nydelig det har bitt hos deg Reidun! Utrolig god smak har du :) Kos deg i dag!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  6. Kjempefin spisestue dere har.. lyst og lekkert!! :))

    Ikea er superdupert - synd det tar 2,5 t å kjøre til nærmeste fra meg! :P

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  7. Så heldig at du bor så nærme Ikea :) For meg tar det 50 minutter.
    Flott spisestue og med den utsikten dere har utenfor vindu så er det bare å storkose seg for dere og gjestene.
    I kveld er jeg hjemme alene- så får endelig lest meg opp igjen :)

    God kveld og en fin uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett