søndag 16. februar 2014

Enkel vase DIY

Hei på dere!!
 
 
Nå mens jeg sitter og skriver dette innlegget
har sola nettopp gått ned. Himmelen
er så flott og vi så sola i ca
1 time:)
I morgen er det den eneste dagen i
uka som det er meldt sol!!
Åååå som jeg gleder meg:)
 
 
 
 
 
 
Jeg har hatt en vase stående lenge inne i et skap.
Glemte selvfølgelig å ta bilde av den:)
Men den hadde et veldig rotete
mønster på i litt
spesielle farger:)
 
 
 
 
 
 
Fikk kjøpt hvit spray og sprayet en del ganger for
å få den helt hvit!
Den opprinnelige planen var jo egentlig å male sorte
striper rundt!
Men det skulle vise seg å ikke bli så enkelt:)
 
 
 
 
 
 
Det ble selvfølgelig ujevnt:)
Men noe sort skulle jeg ha på!!
Satt og funderte en stund og fant ut at jeg hadde
slikt stoffgarn liggende etter de sorte lyslyktene
jeg har heklet.
For å få den rette bredden lagde jeg ei lang flette
som jeg festet med dobbelsidig tape:)
 
 
 
 
 
 
Jeg knyttet en enkel knute og lot det være litt
ekstra som kunne henge ned!
Så var det ut å plukke noen greiner og
så ble jeg fornøyd:)
Den dagen jeg finner ut hvordan jeg skal få malt
jevne striper tar jeg bare dette av!
 
 
 
 
 
 
Noen av dere har kanskje vinterferie. Hørte at det
var over 2 meter snø bare 2 timers kjøring
herifra!!
Er så glad at vi har det helt bart nå:)
 
Da vil jeg også ønske alle nye følgere hjertelig velkommen
til bloggen min!!
Hyggelig at dere har funnet fram til meg:)
 
Ønsker alle ei kjempefin ny uke!!
 
God klem fra Reidunn

6 kommentarer:

  1. For en fin vase du har laget :) Kanskje det funker hvis du taper før du maler striper?
    Kjempedeilig med vårfølelse, og gleder meg også til sol i morra :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Flott vase og artig med den sorte pynten. Har sansen for sort og hvitt :)

    Ja- jeg også gleder meg masse til sola som er meldt i morgen :) Få samlet opp litt D vitamin !

    Ønsker deg en fin uke Reidunn

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  3. Så fin vase. Liker veldig godt flettesnora du har satt på.

    Deilig at dere hjemme i snølandet begynner å få sol og takdrypp.

    Klem fra Spania

    SvarSlett
  4. Finfin vase:)
    Meldt sol her dei neste dagene, og snø.. Vi får håpe at vi slepp snøen for nå vil vi berre ha vår.

    Ny fin uke til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  5. Hei, Reidunn:) Vi hadde et gløtt av sol her i dag også, å håper i morgen blir likeså:)..... Så fin den vasen ble, smart!!! Fine bilde! Vi har vinterferie om en uke:)
    Vil ikke ha sol nå men våren kan bare komme....hi hi:) I dag har jeg fått unnagjort bursdag her for minsten:) Vil bare innom å ønske deg ei fin ny uke:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Så lekker den ble :o) har du forsøkt å tape og spraye stripene mellom tapen? Herlig med sol :O) Klem fra Nina

    SvarSlett