fredag 24. januar 2014

Litt sol i vinduskarmen

Hei og hå!!


Nå er det utrolig lenge siden vi har sett
SOLA!!
Det merkes på både kropp og sinn:)
Derfor måtte jeg ha en runde i skapene mine for 
å finne noe som minnet om sola!!





Disse flotte kunstglassene fikk jeg i gave
for en god del år siden:)





Det er utrolig flott å se på når de står og
blåser og former de vakreste
ting i glass!!





Den gule skåla dere ser i bakgrunnen er
fra Hadeland:)








Fargene på glassene er sterke!!
Men det er nettopp det som gjør at de lyser
opp i vinduskarmen nå i 
vintermørket:)





Jeg merker at jeg trengte disse optimistiske fargene
nå. Humøret steg noen hakk:)
Det grønne til høyre er rødløken som jeg viste i et
tidligere innlegg.
Den har fått lov til å vokse litt for å si det
sånn:)


Da vil jeg minne dere på en giveaway som vil 
varme dere i vinterkulda:)
Linken ligger oppe til høyre!

Ønsker dere alle sammen ei
GOD HELG!!!

God klem fra Reidunn

10 kommentarer:

  1. Deilig en en fargeklatt i vintermørket :)
    KLEM !!

    SvarSlett
  2. Herlig med litt farge , er ikke det grønne fra Knapstad? var innom de og bytta et glass jeg fikk i gave til gebursdagen, har også plassert det i vinduskarmen.
    Ha en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  3. Så vackert!
    Önskar dej en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  4. jeg savner også sola, har nesten ikke sett den hele mnd ....og på 10 dagersvarslet, ser det ikke ut at den kommer heller :-(
    men det var lurt å sette frem så friske farger....deg fikk solfølelsen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Så nydelige farger og bilder, Reidunn:) Sola har vært å besøkt oss her på Karmøy også i dag, men det blåser stiv kuling....kjennes ut som vi har -20 grader.....;) Så i kveld er det stearinlys og noe rødt i glasset:) GOD HELG!!! klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Savner sol og lange lyse dager,har ein serie eg ser på og det er fra Australia og eg skjønner ikje korfor me bur i kalde Norge?hihi men det er noko i det,sol og varme og lys gjere godt :)

    SvarSlett
  7. Herlig med litt knæsje farger nå i alt det gråhvite været. :)

    Savner å se blå himmel- håper den kommer snart og sola som kan smelte bort denne snøen,

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  8. Nydelige farger, farget glass er virkelig vakkert - det får så forskjellige nyanser i fargen i løpet av en dag:)

    Her hadde vi vinter i ca fem minutt og så kom mildværet igjen, ikke det at jeg klager - jeg trives fortsatt best på bare vinterveier;)
    Ønsker deg en fin lørdagskveld, A er på besøk hos storesøster og jeg nyter litt alenetid med en god kopp kaffe og litt blogglesing - etterlengtet:)
    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  9. Dette ble jeg glad av å se på. Elsker glass. Et fantastisk materiale. Nå har jeg fått lagt meg til som følger, endelig. God søndag.

    SvarSlett
  10. Så gøy å se:-) De glassene har vi laget ja....
    Flott blogg med fine bilder!

    SvarSlett