lørdag 9. november 2013

Røde roser

Heisann!!


Så utrolig gøy at det er så mange som allerede har
meldt seg på min giveaway!!
Linken ligger til høyre her på siden så det er
bare å ta lodd dersom du har
lyst:)





Nå er det bare de røde klatrerosene som står
opp til husveggen som fortsatt
blomstrer!
Fant ut at jeg ville bruke de til å pynte bordet
med da døtrene kom hjem i går:)





Jeg fant noen gamle sandkakeformer som jeg hadde
liggende. Disse fylte jeg med eikenøtter
som jeg har plukket en god del
av:)





Så fant jeg noen roseknopper som jeg la oppå
eikenøttene.
Fant noe vintergrønt som frisket opp litt
også:)





Rødløk er utrolig lekkert å bruke som dekor!
De fargene og det nydelige mønsteret som
kommer fram når du deler den:)





Ganske lekkert på en hvit tallerken?
Litt vintergrønt ble lagt
på her også:)





Nå skal jeg inn på fastlandet og montere kjøkken!!
Det blir utrolig spennende:)

Ønsker dere en superfin lørdag!!
God klem fra Reidunn



8 kommentarer:

  1. Nydelig og vakkert som alltid med det du gjør og får til :) God tur innover og til dagens prosjekt

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. Flott borddekking,liker så godt at du har brukt desse søte små nøttene!
    Fin lørdag til deg:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Tenk at du enda finner roser ute. :) Fine. :) Elegant med de høye glassene, lyset falt så fint i dem. Stilig å pynte med rødløk på tallerkenene. :)

    SvarSlett
  4. Så flott dekket bord!! nydelig pyntet..

    Ha en herlig kveld videre,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig dekka bord:)vakkert!
    Ønsker deg ein fin lørdagskveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. nydeli pyntet
    du jobber på de
    flinke Reidunn
    los dere med jentene på besøk
    klem
    Eli:))

    SvarSlett
  7. Jeg tenkte faktisk jeg skulle plukke inn de siste rosene jeg også...men så viste det seg at det var bare en enkel igjen,så den fikk heller bare stå ...den var ikke så fin lenger heller!!Spørs om jeg heller får unne meg en fin blomstrende plante istedetfor - det er jo så deilig med blomster på bordet :))))
    Og i dag har det kommet snø oppi fjelltoppene rundt meg her...best å ta inn pelargoniumen og prøve å få den til å overleve vinteren :)
    Nyt dagen med jentene og roser og farsdag og kjenner jeg deg rett så blir det kanskje litt oppussinng i dag også eller???
    Toveklem)

    SvarSlett
  8. Herlig dekket bord! Koselig å bruke sandkakeformer å fylle pynt med!:)) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og fin ny uke!:)) Klem

    SvarSlett