torsdag 7. november 2013

Fornying av kjøkkeninnredning

Heisann!!


I dag måtte jeg hoppe over kveldsmalingen!!
Tror faktisk at jeg har begynt å 
drømme om maling også:)
Da er det vel på tide med en  liten pause!!





Vi har valgt en gråfarge som er lik til en farge
som Kvanum har på noen 
kjøkken.
Fargen deres heter Røkgrå .
Vi tok med ei dør vi har hatt liggende og de 
kom fram til denne fargen:)





Jeg glemte å skrive ned koden:)
Men er noen interessert så skal jeg huske å skrive
den ned neste gang jeg er der og maler.





Det var ikke så enkelt å ta bilder når alt bare ligger
litt her og litt der.
Sola skinte også så fint i dag men det er ikke
alltid det beste for å få 
gode bilder:)





Alle frontene blir lagt på noen trelister.
Der ligger de til de er tørre nok til å bli snudd og 
malt på den andre siden.
Så det tar litt tid dette og mens det tørker maler jeg noen tak,
sparkler eller river av teppe som er limt på
vegger!!:)
( Nå har jeg skjønt ordet " veg til vegg teppe"!)





I morgen kommer begge døtrene hjem:)
Da blir det montering av det nye kjøkkenet opp i 2 etg.!!
Vi skal også få tid til å kose oss med mye god mat:)
Vi må vente litt til på benkeplata men
jeg skal prøve å få tatt litt bilder
i prosessen:)

I forrige innlegg viste jeg dere noen av produktene
som jeg har levert til butikken
Tante Fina i Lillesand.
Tenk så glemte jeg helt å si at hun har også nettbutikk!!
Hun skulle også få lagt inn noen av de tingene jeg viste dere der:)
Dere finner nettbutikken her: Tante Fina
Så da er det bare å ta en tur innom og se om 
det er noe som frister!!:)


Nå nærmer det seg en giveaway hos meg:)
Det er bare å følge med!

Da vil jeg ønske dere alle ei kjempefin helg !
God klem fra 
Reidunn








8 kommentarer:

  1. Den fargen var skikkelig fin! Jeg har stor forståelse for at du trenger en malepause! Jeg har jo bare holdt på med småting, men jeg var sannelig glad i går kveld da jeg la fra meg malepenselen for denne gang :o) Nå skal den ikke fram før i januar :o) Så masse fint du har sydd og laget innimellom all malingen. De elefantene er kjempesøte, jeg har laget to slike og er helt enig, utrolig mye vatt som går inni en slik en :o) Nyt kveld kjære Reidunn og kos deg masse med familien og god mat! God klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Nydelig blir det og ja, det er godt med en pause også. Du er så flink kjære deg, så ikke stress for mye.
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  3. NYDELIG FARGE
    JA JEG TVILER IKKJE PÅ AT DU DRØMMER OM MALING...
    SÅ KOS MED BESØK OG HJELP TIL HELGA
    SÅV GODT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Når man begynner å drømme om maling ja da er det på tide med pause ;) hihi
    Dette blir jo knallfint,grått er en lekker farge så lenge den ikke er for mørk :)

    Lykke til flinke du ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!! jeg synes du er superflink jeg. Men lurt med noen pauser!!!
    Jeg skal også snart igang med malingkosten her igjen.
    Må bare bli ferdig med julebutikkåpningen først!!!

    Ha en god natt og sov så godt.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Dette var en nydelig gråfarge og jeg må si jeg er imponert over din energi og kreativitet! Kanskje du har et råd mht fargevalg hos meg, har et innlegg om det i dag... Kos deg med jentene og det nye kjøkkenet ditt:-))

    SvarSlett
  7. Så nydelig farge:))du er flink med malinga,eg liker ikkje å male Hihi!

    SvarSlett
  8. Fin farge:) Har du fargekoden på den?

    SvarSlett