torsdag 9. mai 2013

Rabarbrasaft i sommersol

Heisann!!


Jeg er glad for at jeg fikk tatt noen ekstra bilder
på tirsdag da vi hadde det flotte
sommerværet!:)
Nå har det regnet i bøtter og spann!
Ja , ja det er jo godt for hagen
da:)





Jeg ble så fristet til å lage litt rabarbrasaft da jeg så noen 
flotte bilder på en blogg:)





Så i pausen av alle uteaktivitetene på tirsdag, tok 
jeg meg en tur ned til brygga for 
å kose meg litt.
Måtte jo prøve å ta noen fine bilder
også:)





Disse sankekistene  har jeg latt ligge på brygga en 
stund.
De har fått så flott værbitt gråfarge og er 
så stilige å ha til pynt!




Deilig lunsj med druer og ananas!
Det ble ikke så mye mer.
Når jeg holder på å jobbe, så er jeg så ivrig 
at jeg glemmer å spise:)





Her ser dere at tresjekta er kommet på vann.
Nå er den pusset og lakket og skinner
så fint i sola!:)
Nå håper vi på fine sommerdager slik
at det kan bli noen koselige
båtturer!


Så vil jeg takke for at dere har lagt inn så mange
fine kommentarer hos meg!!:)

Jeg ble også gjordt oppmerksom på at 
jeg hadde kommentarsperre på bloggen min:)
Håper jeg har fått fjernet det nå:)
Jeg synes selv det er litt stress å måtte 
skrive ned disse ordene:)

Ha en super Kristi Himmelfartsdag!!

Klem fra Reidunn











6 kommentarer:

  1. Kjekk blogg du har Reidun.

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder ♥ Så hærlig utsikt og saften ser nydelig ut !!
    La meg til som følger her hos deg!
    Ha noen deilige maidager...etter regnet kommer solen sies det ;) Vi hadde snøstorm her i går....men akkurat NÅ skinner solen :D Hærlig start på langhelg
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Hei Reidunn:)
    Så utrulig flotte bilder,tenk så godt å sitte å nyte et glass med rabarbrasaft og litt frukt ned på brygga og det er varmt og godt,herlig:)
    Her og regner det og blir litt vanskelig å aktivisere dei eldste og blir litt for lett tv og data,men det er ikkje så lett det der,når det er fint vær så er det ikkje lov men verre når det er lite å finne på,det var andre tider når eg vokste opp,Hihi:)

    Ønsker deg ein fine Kr.himmelfartsdag;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Det var nydelige bilder som oser av sommer.
    Lengsel etter sommer vart ikkje akkurat mindre..hihiii
    Rabarbrasaft hørtes kjempegodt ut :) Kanskje fleire som skulle prøvd..

    Fin fredag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  5. Just LOVELY!!♥


    Many greetings from Finland,
    Marikki

    SvarSlett
  6. Har ikkje komme på at det går an å lage saft av rabarbra, men det skal eg jammen prøve! Det er sikkert kjempegodt! Nydelige bilder med sommerstemning!

    SvarSlett