søndag 12. mai 2013

Litt nytt

Heisann!!


Denne helga kan vi ikke akkurat skryte av
været!
Men en god nyhet er at jeg har hørt gjøken 
i tre dager nå og det er et godt
tegn!!:)





Det nye jeg har fått skaffet meg er ei stang
over utekjøkkenbenken!:)
Synes den passet helt perfekt!





Hva skulle vi gjort uten IKEA?:)
Hadde ikke tid til å vente at det skulle slutte å 
regne før jeg fikk skrudd den opp.





De søte zinkbøttene hadde jeg kjøpt på 
Upstairs fra før.





Marmorflisene på benken har også fått tre strøk
med Steinfix.
Så nå er utekjøkkenet klar for en 
fantastisk sommer!!
( Har bestilt den:)

Da vil jeg ønske dere en fin søndagskveld
og takke for de fine kommentarene:)
Ønsker spesielt de nye følgerene
velkommen til å følge
meg videre:)

Klem fra Reidunn





5 kommentarer:

  1. Det blir utrolig lekkert dette utekjøkkenet ditt! Nå fortjener du godvær slik at du kan kose deg masse der ute :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så herlig med utekjøkkenet og så flott med det du har hengt opp,nydelige:)nå får me håpe på sol og varme framover så me kan nyte tida ute!
    Det er så godt å sjå at det er grønnt rundt og dukker opp blomster både her og der❤

    Ønsker deg ein fine søndagskveld!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. ååååh, tenk å ha utekjøkken da..... <3 ojojoj.... :)
    så flott du har det!! de små husene var jo bare knallsøte!! hvor er de fra??

    Klems Diana.

    SvarSlett
    Svar
    1. De har jeg kjøpt på Kremmerhuset!!:)
      Fikk de til halv pris:)

      Slett
  4. Så fantastisk å ha et slikt utekjøkken - deilig å kunne stå ute og tilberede mat i sommermånedene :)
    Fin ny uke til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett