lørdag 30. mars 2013

Vårstemning

Hei på deg!

Først vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene
dere legger igjen hos meg!:)
Det er ekstra stas for en som er nybegynner 
i bloggverdenen!:)
Så ønsker jeg velkommen til dere nye
som har tittet innom meg:)





I går fant jeg endelig noen vårtegn ute!!
De er ikke fra min hage men jeg 
hadde en liten vandretur på øya og fant 
disse herlige snøklokkene og krokusene
på en lun og varm plass:)
Nydelige?




Ble så lykkelig da jeg fant de!!:)
Nå venter jeg på at noen av mine blomsterløk
snart skal vise sin blomsterprakt!






Vi hadde som sagt venner og bekjente på ertesuppe ute i 
det fine været på torsdag.
Da var jeg så heldig å få disse nydelige kjøkken håndklene
av ei god venninne av meg.
De er fra Bruka Designe og har så 
nydelige farger!!:)





Disse søte krukkene er også en vertinnegave
jeg fikk for lenge siden!
Jeg har av og til problemer med å ta i bruk 
sånne koselige gaver!:)
Vil bare ha de til pynt:)

Har du det også sånn med koselige ting du får
eller kjøper?

Så vil jeg ønske dere en aldeles nydelig påskaften!!:)
Her skinner sola fortsatt.

Setter utrolig pris på om du legger igjen noen ord!:)
God påskeklem fra 
Reidunn



2 kommentarer:

  1. God morgen Reidunn:)
    Ja gjett om det er herlig å sjå det spirer og gror,herlig å bare oppdage ein liten ein!
    Så heldige du var som fekk dei fine kjøkkenhandkle,de var utrulig fine og nydelig farge på dei,kjekkt å få ein slik fin gave!
    Her er det nok ein fin dag,så først skal eldstemor selge VG så tar me turen ut til et fyr,har ikkje vært der før så blir kjekkt:)

    Fineste første påskedag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så herlige farver på blomst og håndklær, utrolig koselig med slike gaver :o) Noen ganger er gavene så fine at det er vanskelig å ta de i bruk til annet enn pynt, men er det ment til bruk så er det jo bare å bruke det. De små glassene dine kan du jo fylle med nytt :o) Nå er vi hjemme fra hytta og morgendagen skal klær vaskes og vi skal gjøre oss klar til hverdagen igjen, blir vel greit det også :o) Ha en deilig påskekveld! Klem fra Nina

    SvarSlett