mandag 18. mars 2013

Middagstips

Hei på deg!


I dag tenkte jeg du skulle få et enkelt 
middagstips av meg.
Jeg ble litt inspirert av reklamen på 
TV 2 her om dagen.





Denne oppskriften finner du på godfisk.no.
Den er utrolig rask og enkel å lage.
Så smaker den utrolig godt!!





Først skal grønnsakene en liten tur i 
ovnen sammen med olivenolje
og salt og pepper.





Så legges torskefiletene oppå.
Jeg har brukt fiskekrydder for å få 
litt ekstra god smak!





Det står på oppskriften at dette skal bakes i 
10 min. men her må du bare følge litt med.
Har du tykke fileter tar det litt lenger tid.

Det hele pyntes med svarte oliven og frisk basilikum
som jeg ikke hadde denne gang.
Men det gir en kjempegod smak!!

Da ønsker jeg dere BON APETITT!!

Håper dette så fristende ut?

Ønsker deg en fortsatt fin mandag!!

Klem fra Reidunn



1 kommentar:

  1. Så fint at du deler gode middagstips :) Takk! Skal prøve denne engang, ser iallefall veldig godt ut.

    Ps! Takk for kommentarer inne hos meg, det setter jeg veldig stor pris på;)

    Fineste mandag og ny uke til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett