onsdag 20. mars 2013

Litt nytt

Hei på deg!


Tenk i dag er det vårjevndøgn!
Tja vet ikke hva jeg skal si men det har blåst
og snødd i hele dag!!:)
Men jeg har kost meg inne i dag med litt
påskesysler og det får dere se
i neste innlegg.:)





I går hadde jeg meg en bytur og da måtte
jeg innom Kremmerhuset!
Det var mye der jeg kunne hatt med  meg hjem ja.
Falt pladask for disse søte vasene:)





De har så fine farger og former.
Gleder meg til å kjøpe noen fine blomster til 
å sette oppi.





Legger ikke skjul på at jeg elsker lillafarger!
Fantastisk mønster i denne søte skåla.





Utenpå har skåla også et fint opphevet mønster.
Tenkte å fylle den med deilige
marsipan egg i påska:)





Til slutt må dere hilse på kjøkkenrypa mi:)
Tok den med fra hytta vi solgte.
Synes den er så fin.





Som dere ser i bakgrunnen så begynner 
blåbær riset å få grønne blader.
.
Vi får bare starte våren inne og 
kose oss så godt vi kan uansett
tilstanden utenfor.:)

Da vil jeg ønske dere en fortsatt fin kveld!!
Klem Reidunn

4 kommentarer:

  1. Hei Reidunn:)
    Ja me må visst gjere det beste ut av det sjølv om det er kaldt,tenk ifjor var det 15-20 grader på Østlandet så uvirkelig,håper så inderlig det kommer varme snart for det er kaldt...
    Så nydelig den rypa var og fineste tinga du har kjøpt deg:)var innom Meny idag og der stod det skilt for rypekjøtt,lurer på korleis det smaker.
    Rart kor fort tida går,og deiligt at det er lenger lyst:)

    Finaste kvelden til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. God kveld Reidunn

    Så mye fint på Kremmerhuset... Uffja! Ikke mye som minner om vår. Men trøster meg med at dette kalde været er trossalt bedre enn det vi er vant til her på vestlandet. Da regner det som regel bortover på denne årstiden :(
    Fine rype i vinterdrakt på kjøkkenet. Vi har også noen ryper på hytta, OG mange i fryeboksen! Jeg er nemlig gift med en ivrig rypejeger ;)

    Finaste vårjevndøgn til deg også

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  3. Ja tenk at det nå bare blir lysere og lysere, deilig! Var nettopp ute på en frisk kveldstur og det var jammen kaldt, minus 10...Jeg vil ha vår og varme :o) Så nydelige skåler du har funnet, den lillafarven har jeg virkelig sansen for jeg også! Så lurt å ta inn blåbærris da, passet jo supert ved rypa :o) Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Hei på deg og takk for koselig kommentar på bloggen min :))
    Må si jeg er imponert over alt du produserer,kjempeflink er du :)
    Har ikke sett bloggen din før nå ?
    Så kjekt du la igjen spor så jeg fant deg :)

    Vi knottes!
    Bente

    SvarSlett