mandag 18. februar 2013

Vårstemning på kjøkkenet

Hei på deg!


Ja nå er det på tide å blogge litt!
Har holdt på med det verste jeg vet i noen dager!
Kan dere tenke dere noe verre enn å sitte med fakturaer, kvitteringer og alt som har med 
et regnskap å gjøre?
Men nå er alt i boks og det er en deilig følelse:)

Jeg fikk litt vår inn i huset i helga.
I dag var det en liten periode med godt nok lys til å ta noen bilder!





Kan ikke tenke meg noe nydeligere enn perleblomster sammen med zink.





Nå er det like før noen begynner å springe ut.
Fantastisk blåfarge!





Pynter fint opp på kjøkkenbordet.





Litt fine kontraster i kjøkkenvinduet.






Tar med et bilde av den andre klokka jeg har på kjøkkenet.
Denne kjøpte jeg i Sverige for noen år siden.
Den passer fint oppå det grå skapet.






Tilslutt et bilde av kjøkkenkrana som jeg er veldig glad i !
Det eneste problemet med å ha slike kraner er at de ikke er beregnet
på det høye trykket vi har på vannet her i Norge.
Men , men noe må en forsake !!:)

Så vil jeg takke for de hyggelige kommentarene jeg får her inne!
Jeg er like spent hver dag:)
Klem Reidunn

1 kommentar:

  1. God morgen Reidunn:)
    Kan skjønne du er glad når du er ferdig med alt som har med regnskap å gjere,eg synest det er nok å holde på med mine rekninger og få det til å gå opp for enkelte ganger så kommer det mange på ein gang og klarer ikkje å betale til fristen men men så lenge det blir betalt så:)
    Så nydelig med vårløk inn og det er nesten finere før dei springer ut,herlige krane så flotte og litt må ein jo forsake for utseende:) og den klokka var kjempefine og:)

    Ønsker deg ein kjempefine dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett