torsdag 14. februar 2013

Valentines Day







Ønsker alle An Happy Valentines Day!!:)



ÅTTE ROSER
Åtte roser vil jeg gi deg:
En fordi du er så pen.
En for alle drømmer i deg.
(Lar du meg få plass i en?)
En fordi du er en hulder.
En fordi du er en ånd.
En for trykket av din skulder.
En for varmen av din hånd.
En for håpet, en for slottet
vi skal bygge. Det blir åtte-
åtte roser som vil tørste
efter å få være nu
hos den niende og største
ville rose - som er du...
Andre Bjerke ~


Ønsker dere alle en dag fylt av kjærlighet!:)
Klem Reidunn

2 kommentarer:

  1. Så utrulig herlig dikt om alle rosene:)røde roser er jo så fine sjølv om eg liker best lyse,hihi:)
    Ingen feiring her av dagen men eldstemor laga muffins til kvelden,ho fant ein Toropose på tilbud og då måtte ho slå til sa ho sjølv:)
    Alltid godt det!

    Håper dagen din har vært fin:)

    Ein fin fin kveld til deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ååå så fint det var! Vi har hatt koselig besøk i dag vi. Huset fullt av barn og voksne vi ikke har sett på lenge, så det har vært en superfin dag :-)

    Så gøy at du likte bildene mine av den berømte hånda ;-) Tusen takk for hyggelig kommentarer hos meg og synes det er veldig hyggelig å følge deg på ferden.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem fra Vibba

    SvarSlett