onsdag 6. februar 2013

Litt vår og sommerstemning

Hei!




I dag tenkte jeg det kunne være deilig å finne fram noen bilder som får humøret opp et lite hakk. Tenk dere nå er det ikke så lenge før disse nydelige løkblomstene titter opp av jorda!




Synes disse har så nydelig blåfarge. Minner litt om blåklokker som har vært min yndlingsblomst fra jeg var liten. Det er nok fordi vi hadde et skuespill  på skolen der jeg skulle være blåklokke. Herlige minner fra barndommen!





Gleder meg veeeeldig til å sitte på brygga med et kaldt glass hvitvin!





Eller invitere hyggelige venner på et sommerparty.




Har du noe spesielt du begynner å glede deg til ?
Ha en kjempefin dag!!

2 kommentarer:

  1. Såååå utrulig herlige bilder,jammen har vi masse å sjå fram til for med sol og varme og lengre lyst,ja det gjere noko godt med oss,blir så befriende på ein måte:)
    Tenk å sitte der på brygga og kose seg og nyte sol og sommer,så herligt!

    Det er så godt å sjå det spirer opp nå,små grønne spirer:)
    Så utrulig masse fint det du har i nettbutikken og du lager det sjølv,er så imponert så flink og kreativ du er:)


    Ønsker deg ein fine ettermiddag og tusen takk for alle dine fine kommentarer hos meg,setter så pris på det:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lillian! Hyggelig at du likte nettbutikken min. Liker å få litt ros vet du.
      Klem Reidunn

      Slett